------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ låsa upp (oändliga mynt) ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Word Search : Word Swipe 2 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Kan inte sluta spela.
Håller mig sysselsatt i läkarnas väntrum. :-)
Skulle vara ett bra spel om jag faktiskt kunde spela det! Annonser dyker upp varje gång jag försöker spela och tar mig hela tiden tillbaka till menyn!
Trevlig
Word Search : Word Swipe 2 Jednoduché hry iwqoBra för att komma ihåg ord som vi inte använder hela tiden.
Bra spel för att hålla dig sysselsatt. Inga problem alls
Word Search : Word Swipe 2 Casual fqwGillar det för att det har en relaxlön
Häftigt
Ännu bättre än den första. Ett av mina favoritspel till mobilen.
Mycket i lager. Ett spel som kanske får dig att tänka.
Jag är beroende av Words wipe 💟
Ordsökning
Älskade det här spelet tidigare, nu under spelet öppnar det en webbsida för att berätta att jag har vunnit en iPhone, gå tillbaka till spelet och ungefär 20 sekunder senare öppnas samma webbsida igen. Antar att den här appen har ett virus. Har avinstallerat och kommer inte spela ett annat iGold-spel! 10/14/15 - ja, jag ser att uppdateringen du släppte idag inte fixade den irriterande iPhone-webbsidan från att dyka upp. Det är synd att ni inte bryr er om att fixa ert spel!
Jag gillade det. . . Det ökar mitt ordförråd och brain storming-spel
Det finns många olika slags paket som inte får dig att känna dig uttråkad. En fantastisk app för alla. Det är verkligen värt det. Bra jobb.TQ.
Det är en fantastisk app som håller mitt sinne skarpt och får mig att gissa
KAN DENNA ANNONS STOPPAS. VILL INTE HA EN NY TELEFON!!!!!!!!!!
Teacher Simulator სხვადასხვა pwbDet är ok!
Fantastiskt spel ... älskar funktionen för uppslag i ordboken efter varje omgång.
Jag kan inte ge ett betyg eftersom jag tog tillbaka spelet damen och jag var tvungen att börja om men jag har fortfarande samma poäng och det ändras aldrig
Detta är ett utmanande spel och utvecklarna lyssnar och rättar till eventuella problem. Jag rekommenderar det starkt.
Det här spelet är verkligen utmanande. Det är jättehäftigt!
Jag gillar inte att behöva bläddra igenom över 1 000 skärmar för att komma till nästa ogjort spel. Det skulle vara oerhört användbart om du hade en "gå till"-knapp som du kunde öppna nästa panel.
Coo Cook spel
Word Search : Word Swipe 2 Jocuri obișnuite pjuFantastiskt spel. Älskade det väldigt mycket.
Det skulle vara ännu bättre om det inte skulle vara så mycket reklam som avbryter spelet.
Mycket trevligt och utmanande spel
Jag skulle ha gett 5 stjärnor om det inte uppdateras med några sekunders mellanrum
Engagerande nog
Jag gillar verkligen den här appen, men iPhone-utdelningen är väldigt irriterande så jag har varit tvungen att ta bort om du får 1 jag kan köpa utan avbrott.Låt mig veta Linda Goff
När man spelade var det väldigt underhållande.
Gud game foe tiden går och du kan också betrakta det som en sinnesövning
Det är ett fantastiskt spel... Jag gillar det verkligen.
Ökar trycket när du har ont om tid. Om din blodnivå inte är hög och du lätt blir beroende... Spela inte
förr laufther en lil gråter en tårar av glädje brister av vetande
Gillade spelet roliga lättlästa ord. Färgen är fantastisk
Jag älskar allt med det. Bra jobbat!
Njuter av det
Ordsökning är ett bra spel för alla
Jag älskar spelet förutom att det fryser på mig och slutar fungera, då måste jag börja om från början
Fantastiskt spel, för många annonser. Det blir tråkigt ... inga utmaningar
Fryser innan du ens kan spela
Älskar utmaningen och hur varje nivå verkar bli svårare. Jag tycker att klockan går snabbare. Ibland har bara 1 ord kvar...men kul!
Jag behöver mer av spelet
Åh vad jag hatar att behöva scrolla igenom varje nivå för att komma till den jag är på!
Word Search : Word Swipe 2 Fritidsspill qzpjSpelet kraschade hela tiden när jag försökte ansluta till Facebook, annonser som dyker upp hjälpte inte. Försök att få bort annonserna och anslut, sedan fryser telefonen. Fick aldrig ens SPELA spelet innan jag bara var tvungen att avinstallera. Kommer att ändra betyg och försöka igen om detta löser sig. För tillfället skulle jag inte slösa tid eller utrymme på min telefon...
Bra spel minus reklam.
Bra! men, kvävd till "Döden" med annonser, eller, den får lätt fler stjärnor!?!?
dess stora spel när du väntar på en vänner, hjälpa till att slappna av ditt sinne användbart!!! mycket intressant.
Ordsvep 2